بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت(8)
وبلاگی جهت کسب و کار اینترتتی در راستای حلیت و سود مطمئن
بهترین روش های کسب درآمد از اینترنت(8)
شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 1:45 | بازدید : 259 | نویسنده : [cb:post_author_name] | ( نظرات )

دانلود بانك فعال ايميل جورواجور...

قیمت: 3900 تومان

اين بسته بيش از 402855 ايميل به شرح زير را شامل مي گردد:
يک بسته 126478 ايميل مختلف
يک بسته 100000ايميل ياهو ايراني
يک بسته تفکيک شده 61500 ايميل ياهو
يک بسته 58577 ايميل اختصاصي ياهو
يک بسته 18000 ايميل ياهو
يک بسته 18000 ايميل مختلف
يک بسته 18000 ايميل مختلف - تأييد شده
يک بسته 2000 ايميل مختلف

تبليغات الكترونيكي امروزه در عرصه جهاني از جايگاه ويژه‌اي برخوردار گرديده است و به عنوان يكي از مؤثرترين روشهاي تبليغات بكارمي رود.
اين نوع تبليغ در شرايط مختلف هم در مواردي كه نياز به يك تبليغ سريع و انفجاري مي باشد كاربرد دارد و هم در تبليغات گسترده و مستمر. ايميل مارکتينگ يا بازاريابي از طريق ارسال ايميل گروهي يکي از روش هاي بازاريابي مستقيم است كه صاحب کسب و کار يک ايميل تبليغاتي جذاب آماده مي کند و يکباره آن را براي هزاران نفر ارسال مي کند.
امروزه اين روش به‌عنوان يکي از اصلي‌ترين روش هاي تبليغاتي در دنياي مجازي محسوب شده و روز به روز بر كاربران اينگونه سيستم‌هاي تبليغاتي افزوده مي گردد. پنجاه درصد از کاربران اينترنت روزانه با ايميل خود سر و كار دارند. زياد بودن اين کاربران از مزاياي ويژه اين روش تبليغاتي است و گستره اين بازار به اندازه کل کشور و يا حتي کل کاربران اينترنت در دنياست.
اين روش نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي بسيار کم هزينه و بصرفه است. اين روش از سرعت بسيار بالائي برخوردار است، به گونه اي که شما تنها در زماني كوتاه، متني پر محتوي غني و جذاب را طراحي كرده و آنرا به صدها هزار نفر فقط به اندازه يک کليک کردن ارسال مي كنيد. با خريد اين بسته هزاران آدرس ايميل ايجاد شده در سرورهاي مختلف از جمله: ياهو، جيميل، هات‌ميل و... در اختيار شماست. - آدرس‌هاي ايميل خارجي مي‌توانند به شما در افزايش بازديدکنندگان سايت و در نتيجه افزايش رتبه و بالارفتن آمار روزانه کمک کنند و بازخورد بازديدكنندگان ايراني در صورت داشتن محصولات فروشي در سايت يا وبلاگتان مي‌تواند منجر به درآمدي پرسود برايتان گردد.
شما مي توانيد با خريد يک پلن تحت وب، ايميل خود را به آدرس هاي اين بانک ارسال کنيد يا با تهيه يک اکانت smtp توسط نرم افزارهاي ارسال مانند: smart serial mail يا super mail sender به ارسال ايميل هاي تبليغاتي خود بپردازيد و به اين وسيله محصولات خود را معرفي کرده يا آمار و رتبه سايت و وبلاگ خود را ارتقا دهيد.

خرید        سوال از فروشنده

نرم افزار جمع آوری ایمیل،موبایل،تلفن،فکس از سایتها

قیمت: 9000 تومان

نرم افزار جمع آوری ایمیل،موبایل،تلفن،فکس از سایتها و وبلاگها + آموزش فارسی و تصویری

این نرم افزار بسیار کاربردی برای آن دسته از افرادی که می خواهند اطلاعاتی نظیر ایمیل ، تلفن ، فکس را از وب سایت های مختلف به ساده ترین روش ممکن استخراج کنند .

این برنامه که برای اهداف تبلیغاتی این چنینی طراحی شده است همچنین می تواند اطلاعات مفید دیگری متاتگ ها شامل عنوان وب سایت ها ، توضیحات و کلمات کلیدی آنها را نیز استخراج کند . اگر شما نیز هم اکنون از طریق ایمیل مارکتینگ کسب درآمد می کنید استفاده از این نرم افزار می تواند شما در بدست آوردن ایمیل های بیشتر یاری کند .

بهترین نرم افزار در زمینه جمع آوری اطلاعات از سایتها می باشد.

به طور مثال شما می توانید اطلاعات را از تمامی سایتهای کاربر محور جمع آوری نمایید مانند: www.locopoc.com یا www.istgah.com

و اطلاعات به روز را جمع آوری و حتی به فروش برسانید راه جالبیست برای کسب درآمد
آموزش نرم افزار به صورت تصویری و فارسی در فایل دانلود شده موجود می باشد.

فرمت فایل دانلود:ARA

حجم:10m

قیمت واقعی این نرم افزار 125$ می باشد ولی دراینجا با پرداخت مبلغ ناچیز آن را دانلود می کنید به همراه کرک و آموزش فارسی

همین حالا دانلود نمایید.

خرید        سوال از فروشنده

معرفی رویکردی جدید در بازاریابی اینترنتی

قیمت: 3500 تومان

بازاریابی اینترنتی رویکردی نوین به بازاریابی سنتی است و مشتمل بر رده گسترده ای ازفعالیتهای بازاریابی اعم از تبلیغات، برندینگ، برنامه های ایجاد وفاداری و مدیریت ارتباط با مشتریان است.

بازاریابی اینترنتی به این دیدگاه اشاره دارد که چطور اینترنت می تواند در کنار رسانه های سنتی برای ارائه خدمات به مشتریان استفاده شود و اینکه چطور فرایندها و ارتباطات بازاریابی داخلی و خارجی می توانند از طریق تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی بهبود پیدا کنند.

گرچه تاکنون استراتژیها و راهکارهای گوناگونی در زمینه بازاریابی اینترنتی مطرح شده اما کمتر به بحث رسانه ها و شبکه های اجتماعی و یکپارچه سازی آن با پست الکترونیک پرداخته شده است. راهکاری تازه که هم اکنون یکی از بحث برانگیز ترین مباحث تخصصی در بازاریابی اینترنتی است.

شاید شما هم در مقاله های مختلف خوانده باشید که بازاریابی از طریق ایمیل در حال رکود و یا کم رنگ شدن است و امروز، همه در مورد بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی صحبت می کنند.

واقعیت این است که بازاریابی از طریق شبکه های اجتماعی واقعا در حال رشد است و بسیار موثر هم هست ولی آیا این موضوع دلیل بر کم رنگ شدن یا نابودی روش های دیگر بازاریابی مخصوصا بازاریابی از طریق ایمیل هست؟

در این کتاب به طور مفصل به این موضوع پرداخته شده است و با یک رویکرد جالب، ایده های جالبی در مورد هر دو روش بازاریابی یعنی شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ مطرح شده است و اتفاقا این دو روش به عنوان روش های مکمل یکدیگر، مورد بررسی قرار گرفته اند.

خواندن این کتاب ایده های جدیدی را برای شما مطرح خواهد کرد که به کار گیری آنها در استراتژی بازاریابی آنلاین، تاثیرات مثبتی به همراه خواهد داشت.

خرید        سوال از فروشنده





|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
کسب درآمد
سیستم کسب درآمد آذ پاپ آپ
بسته آموزشی مشاغل درآمدزا در منزل کتاب کسب درآمد از اینترنت در ۷ روز
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تجارت الکترونیک و آدرس freebusiness.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 121
:: کل نظرات : 12

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 55
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 55
:: بازدید ماه : 270
:: بازدید سال : 923
:: بازدید کلی : 78278